Top professional

In 2014 startte ik Felua Office Management. Ik was van mening dat ik door mijn opgedane kennis persoonlijke ondersteuning (op maat) vanuit mijn eigen kantoor kan bieden. En dat is gebleken! In mijn loopbaan heb ik RvC-leden, directie, (midden)management, zzp-ers en mkb ondersteund. En nu ondersteun ik ze graag als virtual assistant. Een goede samenwerking staat hierbij centraal en ik bevorder een grotere efficiëntie in het bedrijf van de klant. Ik fungeer als een gelijkwaardig sparringpartner. En ondanks het werken vanuit mijn eigen kantoor weet ik toch de verbinding tot stand te brengen. 

Als virtual assistant ben ik flexibel inzetbaar voor diverse werkzaamheden waar je niet aan toe komt. Deze vorm van persoonlijke ondersteuning is ideaal wanneer er een periode met piekbelasting is, als je er geen zin in hebt of als je het gewoonweg niet kan. Bovendien beheers je de kosten door uitbesteding. 

De uren worden productief ingezet. Samen met jou bekijk ik hoe wij sneller en efficiënter kunnen werken. Juist doordat je zaken uitbesteed aan een virtual assistant kun jij je eindelijk focussen op de core business en het bedrijf laten groeien. Ik zorg voor rust, structuur en overzicht.

Geen financieel risico, want er is geen dienstverband
Flexibel inzetbaar
Goed bereikbaar
Kennis van de Office pakketten
Uiterste discretie
Op basis van gewerkte uren of strippenkaart

HBO Officemanagement

Diploma

MBO Managementassistent
Directiesecretaresse

Diploma

Werkervaring in branche:

makelaardij/vastgoed
detailhandel
arbeidsbemiddeling
communicatie- en corporatiebranche
training & advies

Op alle opdrachten – uitgevoerd door Felua Office Management – zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze worden automatisch aanvaard na het aangaan van de opdracht.