Professionele ondersteuning
In 2014 startte ik Felua Office Management met een eigen kantoor aan huis. Dit geeft mij ruimte, overzicht en veel werkplezier. In mijn loopbaan heb ik RvC/RvB, directie, (midden)management, zzp-ers en mkb ondersteund. En nu ondersteun ik ze graag als virtual assistant of hybride in overleg. Een goede samenwerking staat hierbij centraal en ik bevorder een grotere efficiëntie in het bedrijf. Ik fungeer als een gelijkwaardig sparringpartner. En ondanks het werken vanuit mijn eigen kantoor weet ik toch de verbinding tot stand te brengen.
Ik ben flexibel inzetbaar voor diverse werkzaamheden (zie diensten). Deze vorm van ondersteuning is ideaal wanneer er een periode met piekbelasting is, als tijdelijke vervanging van ziekte, als je er geen zin in hebt of als je het gewoonweg niet kan. Bovendien beheers je de kosten door uitbesteding.
Uren worden productief ingezet. Samen met jou bekijk ik hoe wij sneller en efficiënter kunnen werken. Juist doordat je zaken uitbesteed kan jij je eindelijk focussen op de core business en het bedrijf laten groeien. Ik zorg voor rust, structuur en overzicht.
Geen financieel risico, want er is geen dienstverband
Flexibel inzetbaar
Goed bereikbaar
Beheersing van Microsoft Office 365
Uiterste discretie
Op basis van gewerkte uren of strippenkaart
HBO Officemanagement
Diploma
MBO Managementassistent
Directiesecretaresse
Diploma
Werkervaring in branche:
makelaardij/vastgoed
detailhandel
arbeidsbemiddeling
communicatie- en corporatiebranche
training & advies

